A főműhely udvarán található egy roncs Ikarus 60-as,
 amiről kiderült, hogy egy MÁVAG M5-ös
(
Az Ikarus 60 nem helyes megállapítás, MÁVAG M5-ről van szó, amely nagyobb kuriózum lehetett volna. Budán hívták fel rá a figyelmem, egy ház udvarán állt, a kerítés mellett, mikor ott jártam, majdnem kutyák téptek szét, lefotóztam, majd elsírtam bánatom Csont Istvánnak (GJSZ művezető volt, ma már nyugdíjas), hogy érték, segítsen, legyen őrzött helyen. Sikerült, a váz lekerült a hegyről, be a Gyömrői útra. Krepsz Zoltán)

Az egyedinek számító 1950-es gyártású, MÁVAG M5-öst 2006. április elején szétbontották,
hulladék vasként eladták...
Hát ennyit a szocialista gyártmányok megőrzéséről ma, amikor az új "kapitalista-szocializmust" éljük.

 és egy AMG pótkocsi,
 ami hála az öltözővé alakításának, egész tűrhető állapotban van.
 

 

MÁVAG M5

 
 

AMG gyártmányú pótkocsi "roncs"

 
 

Nagykáta 2005.
FAÜ csuklós trolibusz, motorkocsi része
A VETERÁN újság, egy tavalyi, 2005-ös számában, már megjelent egy fotó és egy rövid cikk erről a FAÜ csuklósról troliról.

 
 
 
 
 
 
 
 
       

 

Ikarus 55 roncs Monostorapáti mellett

     

 

Az IKARUS FAN CLUB (Képek, hozzászólások) - Index Fórum oldalon találtam ezt a fotót.

 

 
 
 
      Isaszeg - Pécel
2005
 
Egy Ikarus 55 került a "többi" közé
 
 
 

Egy újabb Ikarus 60-as